Serwis i regeneracja filtrów DPF / FAP

Filtry cząstek stałych (nazywane najczęściej DPF lub FAP) często przysparzają kłopotów. Niestety stosowane są obecnie w prawie każdym nowoczesnym silniku diesla.

Niezależnie od tego czy chcesz się pozbyć filtra (fizycznie + programowo lub tylko programowo), czy też przeprowadzić tylko procedurę jego czyszczenia (wypalania) wykonamy to w sposób profesjonalny, dokładnie tak jak robi to autoryzowany serwis Twojej marki za pomocą odpowiedniego interfejsu, sprzętu i programu.

Dysponujemy nie tylko nowoczesnym sprzętem i oprogramowaniem, ale też dużym doświadczeniem i niezbędną wiedzą, by zrobić to sprawnie i dobrze, a przy tym znacznie taniej niż ASO Twojej marki!

Programowe i fizyczne usuniecie filtra cząstek stałych jest obecnie najskuteczniejszym sposobem na pozbycie sie problemów związanych z filtrem FAP/DPF. Pozwala na późniejsze fizyczne usunięcie filtra. Raz na zawsze znikają problemy związane z zatkanym filtrem, spadkami mocy, koniecznością regeneracji, wzrastającym poziomem oleju, trybem awaryjnym, pojawianiem się kontrolki filtra lub check engine.

Filtry DPF / FAP

Usuwanie

Fizyczny demontaż filtra DPF

USUWAMY

Programowanie

Odinstalowanie oprogramowania z interfejsu komputera pokładowego

PROGRAMUJEMY

Wypalanie

Procedura czyszczenia filtra DPF

WYPALAMY

Jako to działa?

Przed przystąpieniem do usuwania filtra przeprowadzana jest diagnostyka pojazdu mająca na celu usunięcie błędów związanych z filtrem. Wykonywane jest także awaryjne wypalenie zawartości filtra w celu jego udrożnienia i zresetowania inforacji o jego zapełnieniu. Kolejnym krokiem jest wyłączenie zawartości sterownika silnika odpowiadającej za obsługę filtra cząstek stałych DPF/FAP. Wykonane jest to za pomocą specjalistycznego oprogramowania. Po takim zabiegu usuwamy fizycznie filtr lub jego zawartość